Doprava a možnosti doručení - doprava zdarma

Doprava zdarma již od 3000 Kč

U objednávek nad 3000 Kč včetně DPH nejsou účtovány žádné poplatky za dopravu - doprava je ZDARMA.

  • Doprava ZDARMA platí pouze pro dopravu v České Republice.
  • Platba dobírkou je zpoplatněná částkou 35 Kč vč. DPH.
  • U velkoobchodních zákazníků je částka pro dopravu zdarma odlišná.
  • V případě nadrozměrné objednávky si vyhrazujeme právo změnit cenu dopravy.
  • O této změně Vás budeme vždy informovat.

Dopravci / Ceník dopravy / Doba doručení

Druh dopravce

Cena dopravy s DPH

Cena dobírky s DPH

Doba doručení *

Osobní odběr Opava

Zdarma

Zdarma

Ihned / pokud je zboží skladem

Česká pošta - balíkovna

85 Kč / od 3000 Kč ZDARMA

35 Kč

24h-48h při objednání do 15:00

Česká pošta - balík na poštu

115 Kč / od 3000 Kč ZDARMA

35 Kč

24-48h při objednání do 15:00

Česká pošta - balík do ruky

129 Kč / od 3000 Kč ZDARMA

35 Kč

24-48h při objednání do 15:00

GLS kurýrní služba

99 Kč / od 3000 Kč ZDARMA

35 Kč

24-48h při objednání do 15:00

GLS Parcel Shop

85 Kč / od 3000 Kč ZDARMA

35 Kč

24-48h při objednání do 15:00

PPL kurýrní služba

135 Kč / od 3000 Kč ZDARMA

35 Kč

24-48h při objednání do 15:00

GLS (Slovensko)

230 Kč (cca. 8,8EUR)

35Kč (1,35EUR)

48h

* Pokud je zboží skladem expedujeme jej tentýž den při objednání do 15:00. Dodání se může vlivem nepředvídatelných okolností opozdit. Zásilku je možné sledovat online na webech dopravců dle přiděleného čísla zásilky, které odesíláme do emailu. Při doručování je příjemce informován prostřednictvím emailu a případně SMS o průběhu doručování. 

Platební možnosti

Platební možnost Popis platby
Platba hotově hotovostní platba při osobním odběru na prodejně
Platba platebním terminálem  platba kartou, mobilem nebo hodinkami při osobním odběru na prodejně
Platba dobírkou platba v hotovosti nebo kartou při převzetí zásilky od dopravce
Platba bankovním převodem platba předem bankovním převodem na účet prodávajícího.
Online platební brána (Apple Pay, Google pay atd.) platba zabezpečenou platební bránou, společnosti ComGate Payments, a.s. 

Průběh doručení můžete sledovat na těchto odkazech

Česká pošta - Sledovat zásilku

PPL - Sledovat zásilku

GLS - Sledovat zásilku

Česká pošta - Změna dispozic doručení *

* U zásilek doručovaných Českou poštou můžete využít odkaz výše, umožní Vám přizpůsobit doručování zásilky vašim potřebám, můžete si změnit termín a čas dodání nebo si můžete změnit poštu, na které si chcete balík vyzvednout.

Objednání zboží

Po odeslání objednávky se zákazníkovi zobrazí informace o jeho objednávce, následně bude zákazník informován prostřednictvím informačních emailů o stavech objednávky. Po přihlášení do systému s uživatelským jménem a heslem má zákazník možnost vytisknout si objednávku, dále můžete vidět svou historii objednávek, faktur apod. Pokud zákazník při zadávání objednávky správně vyplní email, bude mu na něj doručena kopie objednávky jako potvrzení zapsání objednávky do objednávkového systému. Pokud se nezobrazí informace o odeslání objednávky nebo nedorazí kopie objednávky na zadaný email, v nejbližším možném termínu nás kontaktujte. V případě nejasností v objednávce má provozovatel, případně jeho zodpovědný zástupce, právo kontaktovat zákazníka prostřednictvím jím sdělených údajů, a proto je v zájmu zákazníka zadávat tyto údaje pravdivě a svědomitě.

Popis přepravců pro ČR a SK

Zboží zasíláme i na Slovensko, obvyklá dodací doba je 24-48 hodin pro ČR a 48-76 hodin pro SK.

ČESKÁ POŠTA
Expresní doručení zásilky do 24 hodin. Při doručování je klient informován prostřednictvím 2x SMS a také prostřednictvím emailu. Zásilku je možné sledovat na webu přepravce. Pokud není zásilka doručená následující den, je pokus opakován. Zásilka zůstává po dobu 7 kalendářních dní (5 pracovních dní) uložena na depu přepravce a poté je zaslána zpět na adresu svozového depa. Způsob dodání lze vybrat buď balík do ruky nebo balík na poštu.

  • BALÍK DO RUKY - předání balíku adresátovi z ruky do ruky ve všech koutech ČR již následující den po podání. Nevyhovuje vám termín nebo místo doručení vaší zásilky? Aplikace Změna doručení online vám umožní přizpůsobit doručování zásilky vašim potřebám, můžete si změnit místo a termín doručení.

  • BALÍK NA POŠTU - balík doručíme na kteroukoliv z více než 2 600 pošt v České republice podle výběru adresáta nebo odesílatele. Ideální služba pro ty, kteří si nikdy nejsou jistí, kde vlastně budou. Aplikace Změna doručení online vám umožní přizpůsobit doručování zásilky vašim potřebám, můžete si změnit poštu, na které si přejete balík vyzvednout.

  • BALÍKOVNA - balík si můžete vyzvednout na více než 7200 specializovaných výdejních místech Balíkovna po celé České republice.

  • PPL - Doručení v pracovní den v rozmezí 8:00 – 18:00 hod. Možnost volby Sobotního doručení. Komunikace s příjemcem, která zahrnuje emailovou a SMS komunikaci s informací o času doručení v rozmezí 2 hodin. Možnost změny dispozic doručení on-line nebo prostřednictvím zákaznického servisu.

  • GLS Při doručování je klient informován prostřednictvím SMS a také prostřednictvím emailu. Zásilku je možné sledovat na webu přepravce. Pokud není zásilka doručená následující den, je pokus opakován. Zásilka zůstává po dobu 7 kalendářních dní (5 pracovních dní) uložena na depu přepravce a poté je zaslána zpět na adresu svozového depa.

  • GLS Parcel Shop GLS Parcel Shopy tvoří komplexní síť více než 40.000 výdejních a podacích míst po celé Evropě. Parcel Shopy jsou umístěné v provozovnách smluvních partnerů a slouží jako alternativní způsob pro odesílání a vyzvedávání balíků přepravovaných v přepravní síti GLS.

  • OSOBNÍ ODBĚR - Objednané zboží si také můžete odebrat osobně v kamenné prodejně v Opavě.