Aktuální informace a dostupnost služeb

Info koronavirus

Děláme vše proto, abychom v současné složité situaci zachovali co nejširší spektrum služeb, na které jste u nás zvyklí. Dodržujeme nařízení a doporučení Ministerstva zdravotnictví. Situaci pro vás neustále monitorujeme a budeme vám zde přinášet aktuální informace. Omezujeme přímý prodej z našeho skladu a prodejny. Objednávky přijímáme pouze prostřednictvím prostředků komunikace na dálku, tedy například přes náš e-shop či mailem. Expedice z e-shopu nadále probíhá. 

PROVOZNÍ DOBA:

Pondělí - Pátek: 09:00 - 13:00

ČASTÉ OTÁZKY:

Mohu nakoupit na www.ledme.cz?

Ano, e-shop funguje na 100 % a to 24h denně 7 dnů v týdnu. objednané zboží odesíláme standardně bez prodlení.

Mohu si objednané zboží vyzvednou na prodejně LEDme v Opavě?

Ano. V současné situaci je možné si na prodejně  vyzvednout internetové objednávky. Není možný volný prodej. Zároveň prosíme o dodržování povinnosti nosit v prostorách prodejen roušky a používat dezinfekci. Zároveň doporučujeme zákazníkům zachovat bezpečné rozestupy 2 metry a uposlechnout a respektovat pokynů našich zaměstnanců.

Mohu si na prodejně nakoupit velkoobchodně?

Ano, pokud máte IČ, je možný osobní nákup na prodejně. Samozřejmě je nutné respektovat všechny bezpečnostní opatření a poslouchat pokyny personálu.

Mohu si zboží objednat s dodáním na některou z výdejen České pošty?

Ano, tato možnost je v rámci vládních opatření možná. Seznamy odběrných míst aktualizujeme na denní bázi.

Mohu kurýrovi z přepravní služby zaplatit objednávku v hotovosti?

Ano, je možno platit v hotovosti.

Mohu si vyzvednout balík z PPL Parcelshopu na prodejně LEDme?

Ano, v současné době je toto možné.

Potřebuji předat zboží na reklamaci nebo vrátit zboží v zákonné lhůtě. Je to možné?

Reklamaci nebo odstoupení od smlouvy v současné době není možno uplatnit na prodejnách. Zboží je nutno zaslat na naše reklamační oddělení do Opavy. Využijte nás bezproblémový formulář reklamace a vrácení zboží.

OBECNÉ INFORMACE:

Objednávky s osobním odběrem vytvořené přes e-shop připravíme, poté Vás budeme kontaktovat se sdělením kdy si můžete zboží vyzvednout.

Objednávky plaťte dopředu bankovním převodem, případně kartou na prodejně.

Objednávky s dopravou kurýrem (PPL, GLS, Česká pošta) vytvořené přes e-shop expedujeme bez omezení.

Velkoobchodní prodej na IČ je na prodejně možný.

Výběr a nákup zboží je možný na dálku přes eshop www.ledme.cz

Kontaktovat nás můžete emailem obchod@ledme.cz nebo telefonicky +420 778 736 334.

Pokud se situace změní, budeme Vás informovat na našich stránkách a případně na Facebooku LEDme.

PRAVIDLA PRO NÁVŠTĚVU PRODEJNY:

Nevstupovat do prodejny, pokud máte příznaky nachlazení nebo chřipky.

Vstup do prodejny maximálně 2 zákazníků najednou.

Obsloužíme pouze zákazníky s ochrannými prostředky (rouška, respirátor, zakrytý ústa).

Snažte se vyhnout dotýkání vybavení prodejny (prodejního pultu apod.).

Objednávky s osobním odběrem vyzvedávejte až po výzvě k vyzvednutí.

V prodejně dodržovat odstup min. 2 metry mezi osobami.

Vždy si připravte Vaše číslo objednávky.

Upřednostňujeme platby platební kartou. Doporučujeme použít platbu mobilním telefonem, kdy není nutné zadávat PIN.

V případné frontě před prodejnou dodržovat rozestup 2-4 metry.

Dodržujte pokyny našich zaměstnanců.

ZRUŠENÉ SLUŽBY:

  • Osobní konzultace a návrhy osvětlení na prodejně. Lze telefonicky nebo e-mailem.
  • Osobní nákup a výběr zboží z ulice (maloobchod) na prodejně.

REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

  • Pro reklamaci nebo vracení zboží využijte nás bezproblémový formulář reklamace a vrácení zboží.
  • Adresa pro zasílání reklamací a vrácení zboží: LEDme s.r.o. Krnovská 2816/78, Opava-předměstí, 746 01. 

AKTUÁLNÍ INFORMACE OHLEDNĚ COVIDu

Dodržujte hygienické pokyny Ministerstva zdravotnictví. Veškeré informace naleznete na stránkách MZCR věnujících se aktuální situaci.