Aktuální informace a dostupnost služeb

Info koronavirus

Děláme vše proto, abychom v současné složité situaci zachovali co nejširší spektrum služeb, na které jste u nás zvyklí. Dodržujeme nařízení a doporučení Ministerstva zdravotnictví. Situaci pro vás neustále monitorujeme a budeme vám zde přinášet aktuální informace. Omezujeme přímý prodej z našeho skladu a prodejny. Objednávky přijímáme pouze prostřednictvím prostředků komunikace na dálku, tedy například přes náš e-shop či mailem. Expedice z e-shopu nadále probíhá. 

PROVOZNÍ DOBA:

Pondělí - Pátek: 08:00 - 17:00

ČASTÉ OTÁZKY:

Mohu nakoupit na e-shopu www.ledme.cz?

Ano, e-shop funguje na 100 % a to 24h denně 7 dnů v týdnu. objednané zboží odesíláme standardně bez prodlení.

Mohu si objednané zboží vyzvednou na prodejně LEDme v Opavě?

Ano, objednávky vytvořené na e-shopu je možné vyzvednout osobně na prodejně. Zároveň prosíme o dodržování povinnosti nosit v prostorách prodejen roušky a používat dezinfekci. Zároveň doporučujeme zákazníkům zachovat bezpečné rozestupy 2 metry a uposlechnout a respektovat pokynů našich zaměstnanců.

Mohu si na prodejně nakoupit?

Ano, osobní návštěva prodejny, poradenství i nákup je možný pro všechny zákazníky.

Mohu si zboží objednat s dodáním na některou z výdejen České pošty?

Ano, tato možnost je v rámci vládních opatření možná. Seznamy odběrných míst aktualizujeme na denní bázi.

Mohu kurýrovi z přepravní služby zaplatit objednávku v hotovosti?

Ano, je možno platit v hotovosti.

Mohu si vyzvednout balík z PPL Parcelshopu na prodejně LEDme?

Ano, v současné době je toto možné.

Potřebuji předat zboží na reklamaci nebo vrátit zboží v zákonné lhůtě. Je to možné?

Reklamaci nebo odstoupení od smlouvy v současné době není možno uplatnit na prodejnách. Zboží je nutno zaslat na naše reklamační oddělení do Opavy. Využijte nás bezproblémový formulář reklamace a vrácení zboží.

OBECNÉ INFORMACE:

Objednávky s osobním odběrem vytvořené přes e-shop připravíme, poté Vás budeme kontaktovat e-mailem a případně také telefonicky.

Objednávky plaťte dopředu bankovním převodem, případně kartou na prodejně.

Objednávky s dopravou kurýrem (PPL, GLS, Česká pošta) vytvořené přes e-shop expedujeme bez omezení.

Velkoobchodní prodej i maloobchodní prodej je na prodejně možný.

Výběr a nákup zboží je možný také na dálku přes e-shop www.ledme.cz

Kontaktovat nás můžete emailem obchod@ledme.cz nebo telefonicky +420 778 736 334.

PRAVIDLA PRO NÁVŠTĚVU PRODEJNY:

Nevstupovat do prodejny, pokud máte příznaky nachlazení nebo chřipky.

Vstup do prodejny maximálně 4 zákazníků najednou.

Obsloužíme pouze zákazníky s ochrannými prostředky (rouška, respirátor, zakrytá ústa).

V prodejně dodržovat odstup min. 2 metry mezi osobami.

Vždy si připravte Vaše číslo objednávky.

Upřednostňujeme platby platební kartou. Doporučujeme použít platbu mobilním telefonem, kdy není nutné zadávat PIN.

Dodržujte pokyny našich zaměstnanců.

REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

  • Pro reklamaci nebo vracení zboží využijte nás bezproblémový formulář reklamace a vrácení zboží.
  • Adresa pro zasílání reklamací a vrácení zboží: LEDme s.r.o. Krnovská 2816/78, Opava-předměstí, 746 01. 

AKTUÁLNÍ INFORMACE OHLEDNĚ COVIDu

Dodržujte hygienické pokyny Ministerstva zdravotnictví. Veškeré informace naleznete na stránkách MZCR věnujících se aktuální situaci.