Aktuální informace a dostupnost služeb
Děláme vše proto, abychom v současné složité situaci zachovali co nejširší spektrum služeb, na které jste u nás zvyklí. Dodržujeme nařízení a doporučení Ministerstva zdravotnictví. Situaci pro vás neustále monitorujeme a budeme vám zde přinášet aktuální informace. Omezujeme přímý prodej z našeho skladu a prodejny. Objednávky přijímáme pouze prostřednictvím prostředků komunikace na dálku, tedy například přes náš e-shop či mailem. Expedice z e-shopu nadále probíhá.
PROVOZNÍ DOBA:
Pondělí - Pátek: 08:00 - 17:00
ČASTÉ OTÁZKY:
Mohu nakoupit na e-shopu www.ledme.cz?
Ano, e-shop funguje na 100 % a to 24h denně 7 dnů v týdnu. objednané zboží odesíláme standardně bez prodlení.
Mohu si objednané zboží vyzvednou na prodejně LEDme v Opavě?
Ano, objednávky vytvořené na e-shopu je možné vyzvednout osobně na prodejně. Zároveň prosíme o dodržování povinnosti nosit v prostorách prodejen roušky a používat dezinfekci. Zároveň doporučujeme zákazníkům zachovat bezpečné rozestupy 2 metry a uposlechnout a respektovat pokynů našich zaměstnanců.
Mohu si na prodejně nakoupit?
Ano, osobní návštěva prodejny, poradenství i nákup je možný pro všechny zákazníky.
Mohu si zboží objednat s dodáním na některou z výdejen České pošty?
Ano, tato možnost je v rámci vládních opatření možná. Seznamy odběrných míst aktualizujeme na denní bázi.
Mohu kurýrovi z přepravní služby zaplatit objednávku v hotovosti?
Ano, je možno platit v hotovosti.
Mohu si vyzvednout balík z PPL Parcelshopu na prodejně LEDme?
Ano, v současné době je toto možné.
Potřebuji předat zboží na reklamaci nebo vrátit zboží v zákonné lhůtě. Je to možné?
Reklamaci nebo odstoupení od smlouvy v současné době není možno uplatnit na prodejnách. Zboží je nutno zaslat na naše reklamační oddělení do Opavy. Využijte nás bezproblémový formulář reklamace a vrácení zboží.
OBECNÉ INFORMACE:
Objednávky s osobním odběrem vytvořené přes e-shop připravíme, poté Vás budeme kontaktovat e-mailem a případně také telefonicky.
Objednávky plaťte dopředu bankovním převodem, případně kartou na prodejně.
Objednávky s dopravou kurýrem (PPL, GLS, Česká pošta) vytvořené přes e-shop expedujeme bez omezení.
Velkoobchodní prodej i maloobchodní prodej je na prodejně možný.
Výběr a nákup zboží je možný také na dálku přes e-shop www.ledme.cz
Kontaktovat nás můžete emailem obchod@ledme.cz nebo telefonicky +420 778 736 334.
PRAVIDLA PRO NÁVŠTĚVU PRODEJNY:
Nevstupovat do prodejny, pokud máte příznaky nachlazení nebo chřipky.
Vstup do prodejny maximálně 4 zákazníků najednou.
Obsloužíme pouze zákazníky s ochrannými prostředky (rouška, respirátor, zakrytá ústa).
V prodejně dodržovat odstup min. 2 metry mezi osobami.
Vždy si připravte Vaše číslo objednávky.
Upřednostňujeme platby platební kartou. Doporučujeme použít platbu mobilním telefonem, kdy není nutné zadávat PIN.
Dodržujte pokyny našich zaměstnanců.
REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ
- Pro reklamaci nebo vracení zboží využijte nás bezproblémový formulář reklamace a vrácení zboží.
- Adresa pro zasílání reklamací a vrácení zboží: LEDme s.r.o. Krnovská 2816/78, Opava-předměstí, 746 01.
AKTUÁLNÍ INFORMACE OHLEDNĚ COVIDu
Dodržujte hygienické pokyny Ministerstva zdravotnictví. Veškeré informace naleznete na stránkách MZCR věnujících se aktuální situaci.